• 5M sērijas traktori

    Radīts lai novērtētu

5M Sērija

Ja jums nepieciešams kompakta izmēra traktors kas tiek galā ar smagākiem darbiem, jaunie 5M sērijas traktori ir priekš jums. Tas ir nedaudz druknāks par 5G, bet joprojām svarā viegls un ar augstu manevrējamību.

 Ar tā izturīgo īsā rāmja konstrukciju kas ir ekskluzīvi John Deere, 5M spēj viegli pārvietot kravas līdz 2.4 t. Traktoriem ir īpaši augsta hidrauliskā plūsma līdz pat 94 l/min.

Papildiniet to visu ar jaunu, modernu transmisiju, mehānisko vadību un elektronisko reversu, un uzreiz kļūst saprotams, kāpēc 5M traktori ir perfekti piemēroti maza un vidēja lieluma lopkopības saimniecībām vai kā otrais papildus traktors graudu audzētāju saimniecībām.

  • Četri modeļi ar jaudu 51–74 kW (70–100 ZS) 97/68/EC
  • Jaudīga hidrosistēma
  • Īsā rāmja konstrukcija
  • Ideāli piemērots smagiem darbiem ar frontālo iekrāvēju
  • Transmisijas no 16/16 SyncReverser līdz 32/16 PowrReverser Plus ar HiLo
  • 2.15 t nestspēja

Galvenās iezīmes

 Uzziniet plašāku informāciju par zemāk minētā produkta galvenajām iezīmēm.

Kabīne

Plaša, komfortabla kabīne

Plašā kabīne

Brīdī, kad apsēdīsieties plašajā 5M kabīnē, jūs jutīsieties kā mājās. Visas vadības sviras ir tieši tur, kur tās vēlējāties ieraudzīt – vienmēr ērti aizsniedzamas.
 
 Ar lielisko redzamību un plašo telpu jūs esiet gatavs strādāt visas dienas garumā šādā komfortā.

  • Jumta stiklotā lūka speciāli konstruēta darbam ar frontālo iekrāvēju. Aizmugurējais izliektais stūra logs nodrošina teicamu redzamību visapkārt.
  • Kabīnes spožās krāsas un tās dažādās apgaismojuma iespējas nodrošina komfortablu un draudzīgu darba vidi.
  • Plašā sēdekļu izvēle no mehāniskās līdz pneimatiskai amortizācijai garantē patīkamu braukšanu.
  • Jaunā kabīne ar plakano grīdu un vieglu iekāpšanu ir konstruēta lai nodrošinātu ar visaugstāko ergonomikas līmeni garām darba dienām

Lai sasniegtu vēl lielākas plašuma izjūtas - iepazīstieties ar mūsu jauno 5M atvērto operatora platformu (OOS).

320° Apkārtēja pārredzamība

320° Apkārtēja pārredzamība 

  • Pazīstamā un pārbaudītā TechCenter kabīne nodrošina lielisku 320° apkārtēju pārredzamību.
  • Šaurākas kabīnes priekšējās stūra statnes uzlabo priekšējo riteņu redzamību vieglākam darbam rindu augu kultūrās.
  • Papildus aprīkojuma jumta lūka nodrošina unikālu frontālā iekrāvēja redzamību.
  • Aizmugurējais agregātu logs, „C” formas statnes kabīnes vidusdaļā un izliektais aizmugurējais logs garantē labāku redzamību uz visām svarīgākajām pozīcijām.
  • Fiksētais vai plaši atveramais priekšējais logs aprīkots ar pārtraukta darba režīma stikla tīrītāju.

 Kabīnes klimata kontrole

Kabīnes klimata kontrole
 5M sērijas traktori aprīkojami ar kabīnes sildītāju vai gaisa kondicionētāju ar komfortabli un ergonomiski novietotu vadību, kas integrēta jumta labajā pusē.

Priekšējie lukturi H4 ar stūra lampām

 H4 apgaismojums ar stūra lukturiem
 John Deere 5M sērijas traktoru standarta aprīkojumā iekļauti H4 priekšējie lukturi. Papildus lampas ir vērstas uz leju un uz ārpusi, lai izgaismotu priekšējos riteņus. Iespējams izvietot līdz pat 4 darba gaismām kabīnes priekšpusē un aizmugurē.

Vadības ierīces

Visu vadiet Jūs!

5M vadības ierīces

5M rādītāju panelis – viegli nolasāma informācija

 LCD displejā tiek attēlots braukšanas ātrums, aizmugurējās jūgvārpstas ātrums un motostundu skaitītājs. Stūre ir atgāžama un teleskopiski izvelkama lai atrastu tās perfektu novietojumu.

 SyncReverser rādītāju panelis

SyncReverser rādītāju panelis
 SyncReverser un rādītāju lampas ir iemontētas rādītāju panelī. Stila tīrītāja, skaņas signāla un gaismas slēdzis novietoti labajā pusē pie sāna loga. Tur arī atrodams slēdzis, kas ļauj pārslēgt tuvos un tālos gaismas režīmus.

PowrReverser rādītāju panelis

PowrReverser rādītāju panelis
 PowrReverser un indikatoru vadība, kura tiek izmantota arī skaņas signālam un braukšanas gaismu pārslēgšanai ir novietota tieši uz stūrēšanas kolonnas. Abas PowrReverser vadības sviras novietotas perfektā pozīcijā un tās satur stūrēšanas statne. Stikla tīrītājs un gaismas slēdzis ir novietoti labajā pusē.

Dzinējs

Pierādīta veiktspēja: PowerTech M 4.5 l dīzeļdzinējs

5M sērijas traktoru motors

Līdzīgi kā viss pārējais, jaunajai 5 sērijai arī leģendārais PowerTech M 4.5 l dzinējs ir speciāli veidots ar nolūku izcilai drošībai un izturīgumam.
 
 Dzinējam ir viegli veikt servisa darbus, eļļu maiņas periods ir 500 motostundas un ar tā Tier III izmešu emisijas prasībām un jaunām iezīmēm, tas ir daudz efektīvāks nekā līdz šim.

Ja braukšana paliek smaga

 Nākamo reizi, kad tāds smags darbs kā aršana, transportēšana liek dzinēja ātrumam kristies - esiet mierīgs! PowerTech M dzinējs nodrošina konstantu jaudu 340 apgr./min diapazonā un maksimālo griezes momentu līdz pat 390 Nm (5100M modelim). Pateicoties dzinēja jaudas rezervei līdz 28%, Jums būs viss nepieciešamais vilkmes spēks.

TIER III emisijas prasības
 Jaunie PowerTech M dzinēji atbilst TIER III emisijas prasībām izmantojot mehānisku dzinēja vadību optimālai veiktspējai. Mehāniskā degvielas iesmidzināšanas sistēma ģenerē augstu iesmidzināšanas spiedienu, lai uzlabotu degvielas sadegšanas efektivitāti un apmierinātu klientu prasību pēc jaudīga, degvielu taupoša dzinēja.

Turbokompresors

Turbokompresors
 Visi 5M sērijas traktori aprīkoti ar jaunas konstrukcijas turbokompresoru, kas paaugstina gan dzinēja jaudu, gan griezes momentu. Visiem dzinējiem ir liels izplūdes gāzes ātrums to īsajā izplūdes kolektora sistēmā, un tiek sasniegts sasniedz vislabākais sniegums ar vienkanāla turbokompresoru.

Ieplūdes gaisa dzesētājs

Ieplūdes gaisa dzesētājs
 Ieplūdes gaisa dzesētājs samazina ieplūstošā gaisa temperatūru līdz 40% to 50%, lai nodrošinātu gaisu ar lielāku skābekļa daudzumu, kas sadegšanas procesu padara tīrāku un daudz efektīvāku.

Mitrās cilindra čaulas

Pārbaudītā John Deere virzuļa dzesēšana ar eļļas izsmidzināšanu, mitrās cilindra čaulas, slēgtā dzesēšanas sistēma un viskozās piedziņas ventilators nodrošina maksimālu veiktspēju, drošību un ilgstošu darbību.

Dzesēšana!
 Lai tiktu izpildītas izplūdes gāzu emisijas prasības vienlaikus ar augstu traktora veiktspēju, ir nepieciešama ļoti efektīva dzesēšanas sistēma. 5M sērijas traktori ar tās PowerTech M dzinēji ir izpildījuši šo mērķi, kur teicama siltuma izkliedēšana sekmē optimālu un pilnīgu degvielas sadegšanu.

Viskozās piedziņas ventilators

Pozitīvā dzesēšana
 Caur radiatoru plūstošā gaisa temperatūra regulē viskozās piedziņas dzesēšanas ventilatora ātrumu. Strādājot smagus lauka darbus zemā temperatūrā, lēnāka viskozās piedziņas ventilatora griešanās nodrošina vairāk jaudas augstākai veiktspējai un ietaupa degvielu garās darba dienās uz lauka.

 

Dzinēja pārsega žalūzijas
 Dzinēja pārsegs tika pārveidots, un tagad tas satur divas augšējās un divas sānu žalūzijas. Divas augšējās žalūzijas uzlabo gaisa plūsmu dzesēšanas aprīkojumā, kamēr sānu atveres palīdz uzkarsušajam gaisam izplūst no dzinēja nodalījuma.

Viegla piekļuve radiatoram
 Viengabalainā dzinēja pārsega atvēršana nodrošina vieglu piekļuvi īpaši smalkam sietam, kas aizsargā radiatoru. Ātrai un ērtai iztīrīšanai tos iespējams izvilkt, lai garantētu tīru un vienmērīgu radiatora darbību arī putekļainos darba apstākļos.

Transmisijas

Trīs transmisijas veidi jūsu izvēlei

Transmisijas

 5M traktoros Jums tiek piedāvātas trīs dažādas transmisijas ar dažādiem aprīkojumiem, tātad Jūs noteikti atradīsiet piemērotāko risinājumu saimniecības vajadzībām.
 Visās trijās tiek izmantota eļļas dzeses sajūga tehnoloģija, kas nodrošina gadiem ilgstošu, bezlūzumu darbību.

SyncReverser

SyncReverser transmisija

SyncReverser transmisija nodrošina ar 16 pārnesumiem uz priekšu un 16 pārnesumiem uz aizmuguri, kas tiek pārslēgti ar 2 grīdā novietotām vadības svirām (2 sviru pārslēgšanās).

SyncReverser transmisija nodrošina ar 16 pārnesumiem uz priekšu un 16 pārnesumiem uz aizmuguri, kas tiek pārslēgti ar 2 grīdā novietotām vadības svirām (2 sviru pārslēgšanās).

  • Transmisija ar elektro hidrauliski vadāmu reversētāju.
  • Kreisās puses SyncReverser ir novietots operatoram ērtā un ergonomiskā vietā zem stūres rata, kas palielina darba produktivitāti, ļaujot ar labo roku turpināt kustību apgriežoties lauka galā vai strādājot ar frontālo iekrāvēju.
  • Eļļas dzeses sajūgi garantē efektīvu un laidenu kustības uz priekšu un atpakaļ pārslēgšanos pat strādājot slodzē, līdzīgi kā ar frontālo iekrāvēju.
  • Kustības uz priekšu un atpakaļ ātruma attiecības koeficents ir 1: 1,1 modulācija ļauj ātri un ērti izmainīt kustības virzienu.
  • SyncReverser transmisija ir iespējama vienīgi ar maksimālo ātrumu 30 km/h.
PowrReverser

PowrReverser transmisija

PowrReverser transmisija nodrošina ar 16 pārnesumiem uz priekšu un 16 pārnesumiem uz aizmuguri (30 vai 40 km/h) ar 2 sviru pārslēgšanos. PowrReverser ir perfekti piemērots līdzenai, vieglai kustības virziena maiņai, piemēram, darbā ar frontālo iekrāvēju.

  • Reversēšana iespējama bez sajūga pedāļa nospiešanas.
  • PowrReverser vadības svira novietota uz stūres statnes kopā ar tālās gaismas un skaņas signāla slēdzi. Vadība vienmēr būs jums „pa rokai”, neatkarīgi no stūres rata pozīcijas stāvokļa.
  • Eļļas dzeses sajūgi garantē efektīvu un laidenu kustības uz priekšu un atpakaļ pārslēgšanos pat strādājot slodzē, līdzīgi kā ar frontālo iekrāvēju.
  • Kustības uz priekšu un atpakaļ ātruma attiecības koeficents ir 1: 1,1 modulācija ļauj veikt ātru, ērtu un laidenu kustības virziena pārslēgšanu pie jebkāda braukšanas ātruma.
  • Kreisās puses pārslēdzējs palielina darba ražīgumu, jo tiek atbrīvota labā roka.
PowrReverser PLUS

PowrReverser Plus transmisija

PowrReverser Plus transmisija piedāvā Hi-Lo funkciju, kas papildina ar 16 pārnesumiem braukšanai uz priekšu, nodrošinot 32 pārnesumus uz priekšu un 16 reversa pārnesumus.

  • Ar Hi-Lo slēdzi mainās braukšanas ātrums par 20%, lai labāk pielāgotu ātrumu visa veida izmantošanai.
  • Reversēšana iespējama bez sajūga pedāļa nospiešanas.
  • Kreisās puses PowrReverser vadības svira novietota uz stūres statnes, integrēta kopā ar tālās gaismas un skaņas signāla slēdzi perfektai reversēšanai un darbības komfortam.
  • Eļļas dzeses sajūgi garantē efektīvu un laidenu kustības uz priekšu un atpakaļ pārslēgšanos pat strādājot slodzē, līdzīgi kā ar frontālo iekrāvēju.
  • Kustībai uz priekšu Lo un atpakaļ ātruma attiecības koeficents ir 1: Kustības uz priekšu ar Hi attiecība pret reversu kustību ir 1,1:1 un pārnesuma ieslēgšanas modulācija ļauj veikt ātru, ērtu un laidenu kustības virziena pārslēgšanu pie jebkāda braukšanas ātruma.
  • Kreisās puses pārslēdzējs palielina darba ražīgumu, jo tiek atbrīvota labā roka.

Rāmja konstrukcija

John Deere īsā rāmja konstrukcija – koncepcija, kas ievērojami palielina produktivitāti jaunā līmenī

Rāmja konstrukcija

Izturīgais metāla dubultais rāmis 5M sērijas traktoros kalpo kā stingrs mugurkauls, kas uzņem smagas slodzes. Salīdzinājumā ar 5R/RN sērijas traktoriem rāmis ir par 440 mm īsāks, jo 5M traktoriem ir jauna transmisija.

 Visaugstākajai drošībai dzinējs ir pievienots īsajam rāmim ar gumijas bukses palīdzību. Tas nodrošina mazākus spriegumus dzinējam, jo sevišķi strādājot ar frontālo iekrāvēju.

  • Nelokāms tilta veida rāmis – pieļauj kompaktu moduļveida konstrukciju
  • Īsais rāmis uztver slodzes, kamēr transmisijas komponentes pārnes jaudu no motora uz gala pārvadiem.
  • Moduļveida konstrukcija nodrošina savstarpējo maiņu starp transmisijas sastāvdaļām lielākai daudzpusībai
  • Neatkarīgie kabīnes stiprinājumi uz speciāliem gultņu atbalstiem samazina motora troksni un vibrācijas, kas tiek pārvadītas uz kabīni
  • Optimāls svara sadalījums - vilkmei, stūrēšanai un aprīkojuma pārvietošanai.

Frontālais iekrāvējs

Frontālais iekrāvējs 
 Frontālā iekrāvēja montāžas kronšteinus iespējams stiprināt tieši pie traktora pilnā rāmja konstrukcijas. 5M sērijas traktoriem nav nepieciešams papildus rāmis, kas arī palielina traktora svaru.

Jebkuras slodzes, kas rodas darbā ar iekrāvēju, tiek pārnestas tieši uz priekšējo un aizmugurējo tiltu, ar pilnā rāmja uzbūvi, novēršot dzinēja un transmisijas sastāvdaļu spriegumus un pārslodzi.

Hidrosistēma

Atvērtā centrālā hidrosistēma – nepieciešamās jaudas nodrošināšanai

Hidrosistēma

Neatkarīgi no tā kādās grūtībās jūs nonāksiet, jums nekad neaptrūksies hidrauliskās jaudas: Atvērtās centrālās hidrosistēmas dubultzobratu eļļas sūknis nodrošina 74 l/min eļļas plūsmu. Pirmais sūknis nodrošina stūrēšanas un bremzēšanas sistēmas ar 24 l/min eļļas plūsmu, savukārt otrais sūknis hidroizvadu un uzkares darbināšanai saražo 50l/min lielu eļļas plūsmu. Papildus aprīkojumā ir pieejams augstas ražības hidrosūknis ar 94 l/min eļļas plūsmu, kas nodrošina ar perfektu risinājumu klientu, kuram vajadzīga augsta eļļas plūsma, it sevišķi katru dienu darbā ar frontālo iekrāvēju.

  • Augsta ražīguma dubultās sekcijas zobratu sūknis nodrošina - 50+24 l/min vai papildus iespējamo 70+24 l/min iekrāvēja jaudīgākai darbībai
  • Viena – divu vai trīs aizmugurējo hidroizvadu iespējas, no vidēja līdz augstākam līmenim.
  • Iekrāvēju un priekšējo aprīkojumu savietojamība – perfekts risinājums iekrāvējiem un aprīkojumam
  • John Deere priekšējā uzkare un jūgvārpsta no ražotāja – integrēts dizains, kas savienojams ar John Deere frontālajiem iekrāvējiem
  • Elektroniskā uzkares slodzes kontrole uz EHC ar apakšējiem stiepņiem – precīza vilkmes/spēka pozīcijas slogotājs un viegla uzkares vadība

Trīs aizmugurējie Deluxe hidroizvadi

 Trīs aizmugurējie Deluxe hidroizvadi
 Trīs aizmugurējie Deluxe hidroizvadi tiek piedāvāti viena bloka konstrukcijā:

  • Eļļas plūsmas regulēšana pirmajam hidroizvadam.
  • 4 pozīciju hidroizvadi: neitrāls, pacelšana, nolaišana un peldošais.
  • Peldošā pozīcija ar sviras fiksāciju.

Ieguvumi:

  • Vadības sviras fiksācijas izvēle ļauj optimāli izmantot : darbam ar iekrāvēju, konstantas plūsmas hidromotora darbībai vai veicot hidroizvada atkārtotas darbības.
  • Hidroizvada regulēšanas vadība atrodas uz hidroizvada vārsta un tas ir ērti noregulējams no ārpuses vai arī no operatora sēdekļa.
  • Iedarbināšanas neitrālās pozīcija aizsardzības funkcija, izslēdzot motoru, pārslēdz vadības sviras neitrālā pozīcijā.

Uzkares un jūgvārpstas

Uzkares un jūgvārpstas

Jaudīgas jūgvārpstas piedāvājums

 Mēs zinām, ka jums saimniecībā nepieciešams izmantot plašu agregāta skaitu. Tādēļ mēs piedāvājam izvēlēties kādu no diviem jaudīgiem jūgvārpstas variantiem: 540/540E un 540/540E/1000 min-1. Visa jūgvārpstas vadība novietota vienā vietā, labās puses konsolē un marķēta dzeltenā krāsā. Jūgvārpstas vadība notiek elektro hidrauliski ar slēdža palīdzību labās puses konsolē.

  • Vadības vārsts tiek kontrolēts elektroniski lai panāktu vienmērīgu ieslēgšanos.
  • Hidrauliski vadāmā jūgvārpstas bremze novērš pārmērīgu agregāta griešanos pēc motora izslēgšanas.
  • Eļļas dzeses diski sajūgiem un bremzēm.
  • Iespējama rūpnīcā uzstādīta priekšējā jūgvārpsta un priekšējā uzkare ar perfekti integrētu dizainu visaugstākajām prasībām.
  • Pateicoties jūgvārpstas slēdžiem uz abu pušu dubļusargiem tiek panākta ērta jūgvārpstas vadība no kabīnes ārpuses.

 Gaitas piedziņas jūgvārpsta
 John Deere gaitas piedziņas jūgvārpsta tika veidota klientiem, kuriem nepieciešams jūgvārpstas ātrums atkarībā no braukšanas ātruma. Gaitas piedziņas jūgvārpsta var tikt izmantota piekabes, aprīkotai ar hidrauliski dzenošo tiltu, piedziņai kas nodrošina augstu pārgājamību , it sevišķi paugurainos laukos.

container

Aizmugurējā trīs punktu uzkare

Aizmugurējā trīs punktu uzkare
 Pateicoties 36 kN uzkares celtspējai, jūs esiet gatavi izmantot smagus agregātus. Papildaprīkojuma hidrauliskie cēlējstieņi ļauj jums līdzsvarot agregātu nelīdzenos laukos.

 

Uzkares darbības vadība

Uzkares darbības vadība
 Papildaprīkojuma elektroniskā uzkares vadība 5M sērijas traktoriem nodrošina ātru, vienmērīgu un precīzu uzkares darbības korekciju. Balansiera tipa slēdzis (1) ļauj nolaist un pacelt trīspunktu uzkari līdz iepriekš iestatītajam augstumam. Bīdāmsvira (2) ļauj ērti un precīzi kontrolēt uzkari, kā arī ar grozām slēdža palīdzību ieregulēt agregāta darba dziļumu (3).

 

Uzkares amortizācija

Uzkares amortizācija
 Pieejams ar elektronisko uzkares vadību. Automātiski ieslēgtā uzkares amortizācija nodrošina laidenu braukšanu pārvadājot uz uzkares novietotus smagus agregātus, kā arī nodrošina operatora komfortu un mazākus spriegumus traktora sastāvdaļām.

Tilti un bremzes

Tilti un bremzes

Tilti un bremzes

 Jūs variet izvēlēties 2WD - divu riteņu vai MFWD - četru riteņu piedziņas tiltus. 2WD tilti ir pieejami 5070M un 5080M traktoru modeļiem. MFWD tilti ir pieejami visiem 5M sērijas traktoru modeļiem:

  • Regulējamais 2WD tilts ļauj izmantot dažādas šķērsbāzes iespējas
  • Papildus aprīkojuma elektro hidrauliski vadāmas priekšējā tilta piedziņas (MFWD) ieslēgšana, labākai saķerei, lielākām slodzēm, iespējama kustības laikā.
  • Kustīgie priekšējie dubļusargi pieļauj par 10° mazāku pagriešanās rādiusu.

2WD - divu riteņu piedziņas tilts

 2WD priekšējā tilta galvenās iezīmes:

  • 55° pagrieziena leņķis garantē teicamu manevrējamību
  • 11° tilta svārstības ļauj labāk pārvarēt nelīdzenās vietas
  • Riteņu šķērsbāzi iespējams noregulēt diapazonā 1520mm - 2020mm, ar 50 mm soli
  • Pastiprinātais čuguns ar lodveida grafītu, garantē lielāku izturību

4WD - četru riteņu piedziņas tilti

Priekšējās piedziņas tilts
 Elektro hidrauliski darbināms priekšējā tilta piedziņas sajūgs ir ar izciļņmehānisma konstrukciju, kas ļauj to ieslēgt arī braukšanas laikā. Tilta konstrukcijas uzlabošana pieļauj priekšējo riteņu pagriešanu par 52° lai iegūtu teicami mazu pagriešanās rādiusu. Ierobežotas slīdes diferenciāls automātiski kompensē atšķirīgus riteņu griešanās ātrumus, lai palielinātu vilkmes jaudu.

Bremzes
 5M sērijas traktoru bremzes ir ar bezapkopju konstrukciju pateicoties pašregulējošām eļļas dzeses disku bremzēm:

  • Triecienus slāpējošie bremžu pedāļi nodrošina darbības komfortu
  • Četru riteņu bremzēšana: Vienlaicīgi bremzējot ar abiem bremžu pedāļiem automātiski tiek ieslēgta priekšējo riteņu piedziņa, nodrošinot 4 riteņu bremzēšanu.
  • Pagriešanās bremzējot: Nospiežot vienu bremžu pedāli, priekšējā tilta piedziņa izslēgsies un ar traktoru varēs pagriezties ar maksimāli mazu pagriešanās rādiusu. Tas tiek panākts nobremzējot iekšējo, aizmugurējo riteni.

AMS

Papildus vadība nepārspējamai precizitātei

container

AMS

Lai gan 5M sērijas traktoros nav integrētas Automātiskās vadības sistēmas (AMS) iespējas, John Deere piedāvā papildus aprīkojamu iespēju kas palielina darba efektivitāti un atbilst mazo un vidējo saimniecību prasībām.

Šo risinājumu iekļautās funkcijas:

GreenStar gaismas diožu josla

GreenStar gaismas josla
 Ja jūs esiet iesācējs vadības sistēmu darbībā, tad šī vienkāršā vadības sistēma, kas ir bez abonēšanas maksas, būs jums piemērotākā. Lai sistēmu uzstādītu un sāktu strādāt uz jebkura John Deere traktora ir nepieciešamas mazāk kā 10 minūtes. Sistēmai ir divas sastāvdaļas: Jauno StarFire 300 uztvērēju jūs novietojiet uz kabīnes jumta un GreenStar gaismas joslas displeju - kabīnē pie vadības paneļa. Katra diode gaismas joslas displejā atbilst 10 cm novirzei no ideālās, jūsu izvēlētās trajektorijas.

AutoTrac ATU 200 Universālais stūrēšanas komplekts

AutoTrac ATU 200 Universālais stūrēšanas komplekts
 Šī automātiskā vadības sistēma palielina darba produktivitāti, atvieglojot darbu operatoram, piemēram, strādājot putekļainos apstākļos vai tumsā. AutoTrac samazina pārklājumus par 90% un paātrina apgriešanos lauka galos, ietaupot Jūsu laiku, degvielu un darba izmaksas. Dokumentēšanas un aprīkojuma vadības programmatūra palīdz jums kontrolēt tiešās izmaksas un saglabāt elektroniski pierakstus par veiktajiem darbiem. Komplekts sastāv no StarFire GPS signālu uztvērēja, oriģinālā GreenStar displeja un nomaināma motorizēta stūres rata. Tas ir savietojams ar SF1 un SF2 signāliem, kā arī ar RTK signālu.

 

  

 Ar mūsu displeju jūs iegūsiet pilnīgi jaunu skatu un augsnes apstrādes darbībām. Abi displeji ir krāsaini, ar spiedpogām vadāmais 1800. modelis un ar skārienjūtīgo ekrānu - 2600.

Frontālie iekrāvēji

Ražoti viens priekš otra – 5M sērijas traktori un John Deere frontālie iekrāvēji

 Strādājot ar John Deere iekrāvēju, jūs variet būt drošs par labāku veiktspēju, lieliskāku izturību un perfektu savietojamību. Kāpēc? Tādēļ, ka mēs ražojam mūsu iekrāvējus kā integrētu jūsu traktora sastāvdaļu un nevis kā aprīkojumu, kuru pēc tam vienkārši pieskrūvē. Papildus stiprība un ilgizturība nozīmē to, ka jūs variet izmantot hidraulisko jaudu ar maksimālu tās iespēju. Milzīgam atraušanas spēkam un ātrākam darbības ciklam. Īsā rāmja konstrukcija 5M sērijas traktorus padara par perfektiem iekrāvēja traktoriem, jo rāmis uzņem spriegumus, no tiem atbrīvojot motoru.

Frontālie iekrāvēji

 John Deere iekrāvēji sniegs jums:

  • Līdzsvarotu priekšējā tilta slodzi
  • Optimālu kravas un traktora stabilitāti
  • Mazākus rāmja un konstrukcijas spriegumus
  • Ergonomisku vadību
  • Teicama pārredzamība
  • Riepu saderību, bufera klīrenss
  • Nepārspējamas apkopju veikšanas ērtības
MSL vai NSL?

 Mehāniskās pašlīmeņošanās (MSL) iekrāvēji automātiski saglabā pievienotā aprīkojuma līmeni iekrāvēja pacelšanas un nolaišanas laikā. Tie ir ideāli piemēroti darbos, kur no operatora tiek prasīta patiesa darbības efektivitāte. Bez pašlīmeņošanās (NSL) iekrāvēji ir ar lētāku cenu un piemēroti tad, ja nav svarīgi pacelšanas un nolaišanas laikā saglabāt nemainīgu pievienota aprīkojuma līmeni.

Kurš iekrāvējs der 5M traktoram un manai saimniecībai?
533. modelis (MSL vai NSL) ideāli piemērots vispārējiem un sīkiem ikdienas darbiem un retām iekraušanas darbu vajadzībām.
 583. frontālais iekrāvējs (HSL/MSL vai NSL) nodrošina labāku pacelšanas spēku un augstumu nekā 533. iekrāvēja modelis.

Priekšējā aprīkojuma komplekts

Priekšējā aprīkojuma komplekts
 Pievienojamais aprīkojums ir speciāli izveidots frontālajiem iekrāvējiem. Piedāvājam arī priekšā vai vidū novietojamo aprīkojumu, piemēram, pļaujmašīnu, mulčēšanas aprīkojumu dārzu un parku apkopšanai.
 Komplektos vienmēr ir iekļauts dubultais hidroizvads, pievienots traktora kabīnes apakšpusē labajā malā. Abi hidroizvadi ir dubultās darbības un vienam no tiem ir peldošā pozīcija. Aprīkojumā iekļauts integrēts vadības džoistiks, kas ergonomiski novietots labajā pusē pārnesumu pārslēgšanas sviras priekšpusē, lai ērti varētu strādāt stundām ilgi.

 

 

Priekšējā aprīkojuma komplekts

Iekrāvēja / Priekšējais aprīkojuma komplekts
 Iekrāvēja / Priekšējā aprīkojuma komplektā ietilpst vidū novietoti 2 hidroizvadi, vadības džoistiks, vidū novietojami hidroizvadi, iekrāvēja rāmis ar motora pārsega aizsargrāmi un multi-savienotājs.

 

Iekrāvēja komplekts

Iekrāvēja komplekts
 Iekrāvēja aprīkojuma komplektā ietilpst vidū novietoti 2 hidroizvadi, vadības džoistiks, iekrāvēja rāmis ar motora pārsega aizsargrāmi un multi-savienotājs. Šeit nav iekļauti vidū novietoti hidroizvadi salīdzinot ar iekrāvēja / priekšējā aprīkojuma komplektu. Iekrāvēja komplekts ir piemērots vienīgi darbam ar frontālo iekrāvēju, vadības džoistika izmantošana citu priekšā vai vidū novietota aprīkojuma vadībai nav iespējama.

 

Hi-Lo pārslēgšana uz vadības džoistika

Hi-Lo pārslēgšana uz vadības džoistika
 Augstākai darba ražībai un komfortam, strādājot ar Powershift transmisiju ir iespējama tās Hi-Lo pārslēgšanās vienlaikus strādājot ar iekrāvēju.

 

 

VAIRĀK 5M Sērija video

 VAIRĀK 5M Sērija video

Skatīties video

SIA "DOJUS Latvija"
oficiālais John Deere izplatītājs Latvijā.
„Ceļa zeme”, Ķekavas pagasts, Ķekavas novads,

LV-2123, Latvijā.
Tālr.: +371 67611724
Fakss: +371 67611726
info@dojuslatvija.lv